Nejčastěji kladené otázky
1, Při dokončení objednávky mi nejde zvolit doprava a platba.
V objednávce jsou dohromady virtuální produkty, (např. e-booky, kolekce medvídků apod.) dohromady s balíčky.
Je nutné si udělat 2 separátní objednávky.
První pouze na virtuální produkty, která bude bez dopravy a platby. Druhá objednávka na balíčky již půjde dokončit se zaplacením a vybráním dopravy.
2, Za jak dlouho balíček obdržím?
Balíček vám bude zaslán vámi vybraným dopravcem do 10 dnů od objednání. Při převzetí zásilky jste vždy informována přepravcem o své zásilce.
3, Nemám platební kartu, mohu zaplatit jiným způsobem (na dobírku, převod na účet)?
Bohužel jiný způsob platby není možný.
4, Jak mohu balíček vrátit?
Balíček lze vrátit pouze v původním, kompletním stavu.
K vrácení zásilky je nutné vyplnit formulář na stránkách webu eshop.happybaby.cz.
Vyplněný formulář zaslat na email klub@happybaby.cz a balíček zaslat na domluvenou adresu.
Po převzetí balíčku bude částka vrácena zpět na účet, z kterého byla zásilka placena.
5, Jak mohu provést reklamaci?
Na stránkách webu eshop.happybaby.cz je podrobný návod na reklamaci zboží, včetně formuláře pro reklamaci.
Vyplněný formulář zaslat na email klub@happybaby.cz.
Po zaslání reklamovaného zboží zpět, bude vyřešena kompenzace při reklamaci.
6, Neprošla mi platba, co s tím?
Pokud vám neprošla platba, objednávka je nedokončená. Automatický odkaz na platební bránu vám bude zaslán na emailovou adresu uvedenou v objednávce do 48 hodin od nezaplacení objednávky. Nezaplacené objednávky jsou stornovány po 4 dnech.
7, Nejde mi do košíku vložit víc produktů.
U každého produktů je uvedené maximální počet, které je možné objednat na jednu objednávku.
8, Co je obsahem balíčků?
Naše balíčky se pravidelně mění, proto neuvádíme přesný obsah balíčků.
Pouze u balíčků, které mají u sebe nějaký speciální produkt, jako bonus navíc, je to vždy vyznačeno v popisu.