Nejčastěji kladené otázky

1, Při dokončení objednávky mi nejde zvolit doprava a platba.

 

V objednávce jsou dohromady virtuální produkty, (např. e-booky, kolekce medvídků apod.) dohromady s balíčky.

Je nutné si udělat 2 separátní objednávky.

První pouze na virtuální produkty, která bude bez dopravy a platby. Druhá objednávka na balíčky již půjde dokončit se zaplacením a vybráním dopravy.

 

2, Za jak dlouho balíček obdržím?

 Balíček vám bude zaslán vámi vybraným dopravcem do 10 dnů od objednání. Při převzetí zásilky jste vždy informována přepravcem o své zásilce.

 

3, Nemám platební kartu, mohu zaplatit jiným způsobem (na dobírku, převod na účet)?

 Bohužel jiný způsob platby není možný.

 

4, Jak mohu balíček vrátit?

 Balíček lze vrátit pouze v původním, kompletním stavu.

K vrácení zásilky je nutné vyplnit formulář na stránkách webu eshop.happybaby.cz.

Vyplněný formulář zaslat na email klub@happybaby.cz a balíček zaslat na domluvenou adresu.

Po převzetí balíčku bude částka vrácena zpět na účet, z kterého byla zásilka placena.

 

5, Jak mohu provést reklamaci?

 Na stránkách webu eshop.happybaby.cz je podrobný návod na reklamaci zboží, včetně formuláře pro reklamaci.

Vyplněný formulář zaslat na email klub@happybaby.cz.

Po zaslání reklamovaného zboží zpět, bude vyřešena kompenzace při reklamaci.

 

6, Neprošla mi platba, co s tím?

 Pokud vám neprošla platba, objednávka je nedokončená. Automatický odkaz na platební bránu vám bude zaslán na emailovou adresu uvedenou v objednávce do 48 hodin od nezaplacení objednávky. Nezaplacené objednávky jsou stornovány po 4 dnech.

 

7, Nejde mi do košíku vložit víc produktů.

 U každého produktů je uvedené maximální počet, které je možné objednat na jednu objednávku.

 

8, Co je obsahem balíčků?

 

Naše balíčky se pravidelně mění, proto neuvádíme přesný obsah balíčků.

Pouze u balíčků, které mají u sebe nějaký speciální produkt, jako bonus navíc, je to vždy vyznačeno v popisu.